Heb je een vergunning nodig voor het plaatsen van een kauwgombal machine op een winkelcentrum?

zoja, hoe kom je eraan en wat zijn de kosten ervoor? Is het moeilijk om in aanmerking voor zo'n vergunning te komen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wetgeving
7.6K

Het beste antwoord

Gemeente vragen!
Het verschilt per plaats want dat soort dingen zijn geregeld in de APV, de Algemene Plaatselijke Verordening. En die maakt de gemeente zelf. En deregulering is de de mode, alleen regelen wat echt geregeld moet worden. Het is niet onmogelijk dat ‘uitstallingen’ van dit soort vergunningvrij zijn - mits ze voldoen aan dit, dat, zus en zo. De kosten zullen in ieder geval wel meevallen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ja dat heb je wel degelijk! En hoe? Dat zul je bij de plaatselijke gemeente moeten doen en zij kunnen je vertellen of het moeilijk is ja of nee. Want dat is per gemeente afhankelijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou zeggen dat je daar een vergunning voor nodig hebt, omdat je er geld mee verdient. Volgens mij kun je zo'n vergunning aanvragen bij de gemeente en de kosten daarvoor zullen niet erg hoog zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je kan het beste eerst info bij de kamer van koophandel vragen .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die vergunning zal best een hoop geld kosten en als de machine er staat moet je precariorechten betalen. Waarschijnlijk zal de beheerder van het winkelcentrum ook wel iets willen ontvangen. De plaatselijke jeugd, zal en de ballen en de euro wel uithalen.