Als je een product koopt en een week later blijkt deze een actiekorting te hebben, kan je dan deze korting nog vragen ivm consumentenrecht?

Ingeschreven voor cursus. Een week later staat deze met 50% korting.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wetgeving
1.1K

Antwoorden (5)

weet ik niet, maar je zou jezelf weer kunnen uitschrijven en dan gelijk weer inschrijven, dan heb je die 50% wel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik zou het zeker proberen.. nee heb je ..ja kan je krijgen..
en anders morgen consumentenrecht een email sturen en hun vragen wat je rechten zijn..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee dat recht heb je jammer genoeg niet. Maar je kunt je wel beroepen op de goedwillendheid vaan de aanbieder. Waarschijlijk heeft hij daar wel begrip voor.
Succes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Recht heb je er niet op maar een aanbieder kan wel eens coulant zijn met je en je een aanbieding doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Van de andere kant bekeken, de aanbieder mag jou ook geen bijbetaling vragen als hij de cursusprijs moeet verhogen om een of andere reden.
Maar wie niet waagt die niet wint. Proberen kan altijd
anneliez