Als een kroonprins(es) homo is, wat gebeurd er dan?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wetgeving
1.6K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hahahahahahahahahha
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
'gebeurd' moet zijn: 'gebeurt' (het is tegenwoordige tijd he)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, daar kwam ik eerder zelf al achter. Heb me behoorlijk voor de kop geslagen, kan ik je vertellen. ;)

Het beste antwoord

Wanneer hij/zij geen geheim leven wil leiden, zal hij/zij afstand doen van de troon.

Tot nu toe echter, hebben alle homoseksuele troonopvolgers hun geaardheid vrij goed geheim weten te houden, en houden er dus een tweede, geheime leven op na.

Ik hoop het nog mag mee te maken: Een openlijk homoseksuele troonopvolger. Zonder dat daar moeilijk over wordt gedaan. Geweldig lijkt me dat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
't Meest logisch!

Andere antwoorden (4)

Dan krijgen we een hoop gesodemieter in het parlement....!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dan niks... hij of zei zal gewoon gaan trouwen en maar doen alsof hij of zei gelukkig is, ik denk niet dat het parlement zal zeggen, okè dan gaan wij akkoord met een geregistreerd partnerschap, nee als het zo zou zijn verdwijnt het in de doofpot
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als de kroonprins homo was hadden we nu geen kroonprinsesjes.... toch.!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
so what?
Dat lijkt me nu echt fantastisch als dat zou zijn! Dan zou Nederland het eerste land zijn waar Koning en Koning aan de macht zou zijn. Of twee maal koningin natuurlijk.
Er is geen enkele wet die dat zou kunnen verbieden.
Wel zou het een hoop discussie opleveren. Past wel bij Nederland.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hij wordt gewoon tot kroonprins gekroond. Het probleem is de opvolging, maar waarom zou hij niet een kind kunnen verwekken bij een vrouw, zodat dat probleem ook wordt opgelost.
Hebben we overigens niet eerder een koning Willem gehad met homofile neigingen?
En wie zegt ons dat onze kroonprins niet homo is......