Hoe ga ik met een goed idee aan de gang? Productie en verkoop. Vergunningen en wat ik misschien ben vergeten. Bedankt voor het antwoord

Een leuk idee uitwerken en daar een klein beetje geld mee verdienen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wetgeving

Het beste antwoord

a: kijken of het idee toevallig al niet eerder uitgevonden is
B: uitzoeken of er behoefte aan is, en wie er behoefte aan zou kunnen hebben
C: Uitzoeken wie het kan produceren en wat de kosten zijn
D: uitzoeken hoe je reclame maakt

E: Kamer van Koophandel (en die moet eigenlijk op de eerste plaats staan denk ik
anneliez
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ga naar de KvK voor advies
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
www.syntens.nl

die zijn er om jouw ideeën om te zetten in werkelijkheid ,
het is van de staat .
mochten ze jou idee een goed idee vinden dan zit er zelfs een subsidie in voor je om je plannen te verwezelijken.