Kan men in Nederland mij verplichten om alimentatie te betalen voor mijn ex en kids als ik in Canada zou wonen?

Toegevoegd na 22 uur:
Is het zo moeilijk om een antwoord te geven inplaats van een verwensing/verwijt?
Ok anders gesteld dan; ALS ik in Canada zou werken en wonen, kan het LBIO loonbeslag leggen ALS ik geen alimentatie zou betalen?
Voor de goede orde, ik hou zielsveel van mijn kinderen.

Weet jij het antwoord?

/2500

Belachelijk dat je deze vraag hier stelt! Je wil je eigen kinderen verlaten omdat je niet aan je financiele verplichtingen wil voldoen! Zulke mensen zijn juist de oorzaak dat vrouwen in de bijstand belanden en hun financiele verplichtingen niet na kunnen komen. je zou je moeten schamen!!! Toegevoegd na 1 minuut: Ik hoop dat ze je helemaal kaal plukt voor je ook maar de gelegenheid hebt gehad om 1 stap in het vliegtuig te zetten

als jij vlucht voor je verplichting (en heus niet alleen een wettelijke maar vooral een morele) om je eigen kinderen te onderhouden, dan ben je geen knip voor je neus waard.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100