Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is 'meow meow' legaal ?

En wat doet het precies .
( nee niet de meow van poes)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wetgeving
1.4K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is dat drugs?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Of het nu drugs zijn of genotsmiddel vraag ik me juist ook af
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens de tekst is het nu een genees middel.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

De drug wordt in Engeland (en Nederland) getolereerd omdat het niet zo verslavend en agressief zou werken als xtc, waar het effecten mee deelt. Mephedrone (met een bizar aantal koosnaampjes M-Cat, MC, Meow Meow, 4MMC, drone, charge, bounce) staat bekend als een ‘legal high.’ Gebruikers kunnen via internet gemakkelijk aan de drug komen. Zolang op bestelsites staat dat het voor plantenliefhebbers is, niet voor menselijke consumptie, is het goed.

Bovenstaande is van onderstaande bron! Kun je even een kijkje neme nals je wilt, staat nuttige informatie in. Ik weet niet of het legaal is in Nederland.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

in Engeland wordt het legaal verkocht als plantengroeimiddel en is daar enorm populair. Het werd ook in Nederland legaal geacht, maar nu blijkt dat het vorig jaar zomer door de Inspectie voor de Gezondheidszorg (IGZ) als geneesmiddel is bestempeld. Al gebeurde dat vrij onopvallend.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je het over de drug hebt, is het legaal.

Ik zou er alleen niet aan beginnen... (Als je dat al van plan was, ik zeg niet dat dat zo is!)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je het over de chinese groente 'meow meow' hebt is het hardstikke legaal.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding