Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Worden deelscooters wel eens gestolen?

ze staan overal hier in stad bij mij in centrum vooral. het lijkt me toch een klein klusje de accu of batterij van het ding uitzetten, zodat een eventueel trackingsignaal uitvalt en dan een hele partij in een busje afvoeren naar een andere locatie voor bv slopen voor onderdelen of zelfs verkoop na verwijdering van eventuele kenmerken. maar hier lees je nooit over en het lijkt nooit te gebeuren ? hoe komt dat ? want ze zijn gewoon vrij te verkrijgen overal.

ronron1212
8 maanden geleden
https://vlaardingen24.nl/artikel/steeds-meer-deelscooters-gesloopt-en-gestolen
Edraket
8 maanden geleden
Vallen parachutisten wel eens dood?
Niet vaak wel regelmatig
Amadea
8 maanden geleden
Vaker dan één keer is echter onmogelijk in jouw vergelijking, Edraket...
Edraket
8 maanden geleden
Toen de sergeant dit aan ons vroeg, jaren geleden, wisten we precies wat hij bedoelde, en protesteerde niemand, Amadea
ronron1212
8 maanden geleden
@Edraket is dus net als het antwoord sterven soldaten wel eens . Maar dat heeft niet met de vraag te maken.
Ozewiezewozewiezewallakristallix
8 maanden geleden
"het lijkt me toch een klein klusje de accu of batterij van het ding uitzetten, zodat een eventueel trackingsignaal uitvalt" Daar is rekening mee gehouden in het ontwerp. Het uitschakelen van het trackingsignaal is zeker niet eenvoudig.
HeerVoldemort
8 maanden geleden
@Ozewiezewozewiezewallakristallix
In een geprepareerd busje zetten wat het signaal blokkeert.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing