Is deze link legaal?

Is deze link legaal:
https://www.avatar-fourelements.nl/

een jaar geleden
in: Wetgeving
1.7K
tinus1969
een jaar geleden
Wat zou er illegaal aan kunnen zijn?
Asterixfan1
een jaar geleden
Ik denk zelf het feit dat hij afleveringen gratis aanbiedt.
tinus1969
een jaar geleden
Ik zie wat embedded links naar YouTube etc, die bij mij niet werken. Die filmpjes zijn strikt genomen niet legaal, want in strijd met auteursrecht. De rechthebbenden gedogen dat echter vaak.
Vortexxx
een jaar geleden
Zoek in de WHOIS en maak contact met de registar op: https://www.eurodns.com/whois-search/nl-domain-name en start zelf je onderzoek.
Asterixfan1
een jaar geleden
Ik heb een vergelijking gedaan met de officiële website van Nickelodeon, wiens registrar uit Amerika komt, dus dan kan ik wel aannemen dat hij ook echt officieel is, deze link komt van Team Blue Nederland. Denk niet dat Nickelodeon een team zou gebruiken uit Nederland.

Antwoorden (1)

Het is moeilijk om te bepalen of een link legaal is zonder meer informatie. Controleer of de link afkomstig is van een betrouwbare bron en of de inhoud van de link legaal is.
10 maanden geleden