Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Moge Amerikaanse gevangenen sex hebben met hun echtgenoot tijdens bezoek?

Moge Amerikaanse gevangenen sex hebben met hun echtgenoot tijdens bezoek?
Mijn engels is niet zo goed maar als ik het goed begrijp mag dit niet in federal prison. Bron: https://www.bop.gov/inmates/visiting.jsp#:~:text=The%20Federal%20Bureau%20of%20Prisons%20does%20not%20permit%20conjugal%20visits.

een jaar geleden
in: Wetgeving
2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

In federale gevangenissen inderdaad niet, in staatsgevangenissen in sommige staten wel.

De staten waar dat mag (onder allerlei voorwaarden)
California,
Connecticut,
New York,
Washington
(Lees meer...)
LeonardN
een jaar geleden
Harrymees
een jaar geleden
Dus ze mogen dit niet doen in gevangenissen die beheert worden door Federal Bureau of Prisons.
als ik het goed begrijp mogen gevangenen die gevangen zitten in een gevangenis die beheert worden door Federal Bureau of Prisons mogen wel elkaar knuffelen, een kus geven of hand geven tijdens bezoek en de rest is verboden en niet toegestaan.
LeonardN
een jaar geleden
Klopt Zal even deze tekst voor je vertalen:
"In most cases, handshakes, hugs, and kisses (in good taste) are allowed at the beginning and end of a visit. Staff may limit contact for security reasons (to prevent people from trying to introduce contraband) and to keep the visiting area orderly." In de meeste gevallen zijn handschudden, knuffels en zoenen ("in goede smaak") toegestaan, aan het begin en einde van een bezoek.
De personeelsleden mag contact vanwege veiligheidsredenen* en om de goede orde te bewaren limiteren. *bijvoorbeeld om smokkelen van goederen te voorkomen)

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding