Hoe kan ik verduistering aantonen van contant geld?

Ik paste op huurwoning van vriendin, na een paar dagen weg te zijn geweest kon ik de woning niet meer in, heeft zij mijn spullen doorzocht,mijn spaarcenten gevonden en gehouden.
Dagen later kon ik mijn spullen ophalen die stonden kapot en doorweekt in de voortuin en later bleken er ook veel spullen niet te zijn terug gegeven.
Advocaat nr 1 heeft 9 dagen niks gedaan nu kijkt advocaat nr 2 of hij mij wil bijstaan zo niet dan zijn we maandag al 2 weken verder en moet ik weer op zoek naar een advocaat.

Toegevoegd op 29 januari 2021 21:27: omschrijving

Weet jij het antwoord?

/2500

"Verduistering is het zich opzettelijk wederrechtelijk toe-eigenen van een goed dat aan een ander toebehoort welk goed men anders dan als gevolg van een misdrijf onder zich heeft." Dus je moet eerst aantonen dat degene die je van verduistering verdenkt dat geld inderdaad onder zich heeft gehad. Maar dat geld ten onrechte niet heeft afgedragen aan jou. Tja, hoe bewijs je dat? Camerabeelden, getuigen, (als het om kassa's gaat) telstroken die aantonen dat het geld wat aanwezig zou moeten zijn niet in de la zit, zijn een aanwijzing .. De vraag bevat weinig informatie over de situatie.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100