Kan ik iemand aangeven voor verduistering als ik mijn jassen niet terugkrijg?

Ik ben met een man op date gegaan en toen zijn we wezen shoppen. Ik heb destijds jassen gekocht, maar omdat ik ze niet naar huis mee kon nemen zou hij ze voor mij bewaren. Na herhaaldelijk vragen of ik mijn jassen terug kan krijgen weigert hij telkens. Hij beweert zelfs dat hij ze heeft betaald, wat niet het geval is.
Kan ik deze man aangeven voor verduistering?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Wetgeving
1.3K
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Als je de bonnetjes hebt met evt betaalbewijs met jouw pinpas, dan heb je goeie kans. Dan kun je aangifte doen. Volgende keer niet zomaar iemand vertrouwen!

Antwoorden (1)

Dat kan, maar dan moet je wel aan kunnen tonen dat jij de jassen betaald hebt, dus dat ze van jou zijn.
jc54
3 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
De transacties staan op mijn mobiel bankieren app. Kan dat als bewijs leveren?