Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is het strafbaar om van 'buiten de bebouwde kom' naar 'binnen de bebouwde kom' te plassen'?

Is het strafbaar om van 'buiten de bebouwde kom' naar 'binnen de bebouwde kom' te plassen'? Dus zeg maar bij dat bord wat aangeeft dat je in een bebouwde kom terecht komt.

Vraag me dit al een hele tijd af en heb de ballen niet om het aan een agent te vragen als ik er één zie lopen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wetgeving
2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Ik denk,dat je dan ook wild plast en dat mag nu eenmaal niet.

Toegevoegd na 12 minuten:
Even een nuancering,het ligt aan de APV van de betreffende gemeente. Vaak blijkt het wel te mogen,maar soms ook niet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Buiten de bebouwde kom mag je gewoon plassen, dat het de bewoonde kom inwaait kan jij natuurlijk niet helpen. Dus het lijkt mij niet strafbaar. Leuke case voor de rechter. Dus testen maar.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je moet alleen niet vergeten de agent dan ook even te swaffelen als je klaar bent. Want buiten de bebouwde kom staan meestal geen bordjes "verboden om agenten te swaffelen".
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
lol, binnen de bebouwde kom wel dan?

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding