Word ik verkracht/aangerand als ik tegen mijn zin sex heb?

Mijn vriend en ik gaan al 3jaar met elkaar, in het begin van het relatie durfde hij nauwelijks met mij te praten, hij durfde mij geen eens een hand te geven en nu 3e jaar van ons relatie ben ik hem al aan het pijpen, ik wil het liefst hem niet pijpen ik heb het al 2keer gedaan elke keer vraagt hij erom en dan zeg ik nee niet nu ik wil het niet krijg ik altijd te horen “kom op” wanneer ik hem aan het aftrekken ben zegt hij altijd kijk naar me lul en dan duwt hij me hoofd langzamer hand tegen zijn lul en stopt hij zijn lul in mijn hoofd en dan vraagt hij me altijd vragen met is het lekker? En dan voelt het alsof hij met vragen mij een verplicht gevoel geeft van ja nou zie je wel je vind het leuk maar je wilt het niet en ik maar knikken zo van jaja zal wel, ben ik te dramatisch of denk ik verkeerd ik weet het niet meer?...
In mijn mond””””

Toegevoegd op 17 mei 2020 04:27: omschrijving

Weet jij het antwoord?

/2500

Hij dringt tegen je wil je lichaam binnen. Naar de letter van de wet is dat verkrachting. Maar jullie hebben al 3 jaar een relatie. Het lijkt er op dat hij al een stapje verder is dan jij. BESPREEK DIT MET HEM !!! Geef aan dat jij hier nog niet aan toe bent. Hij dient jouw grenzen te respecteren, net zo goed als jij die van hem.

De grens tussen vrijwillige seks en gedwongen seks, en wat daartussenin zit: vrijen terwijl je eigenlijk niet wilt, is soms niet helemaal duidelijk. Je zegt dat je na drie jaar relatie "al aan het pijpen" bent - dat betekent dus dat jij dit niet wilt / te vroeg vind? En het dan (te vaak) toch doen is niet goed voor je. Wat vind jij wel fijn? Is er iets te vinden wat jullie allebei prettig vinden? Daar zou je het samen over moeten hebben. En je vriend MOET daarvoor open staan, en je niet dwingen om te zeggen dat je het leuk vindt om hem te pijpen, als dat niet zo is. Als jij nee zegt, betekent dat dat je niet wilt. KLAAR! Als hij je dwingt tot iets wat je niet wilt, en dan OOK NOG (soort van) dwingt om te zeggen dat je het wél wilt (terwijl je duidelijk zegt van niet), dan is hij geen leuke vriend, in ieder geval niet de goede vriend voor jou. Succes met alles - het is een lastige situatie!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100