Waar kan ik een kopie vinden van mijn online aangifte?

Ik heb online aangifte gedaan maar heb nu een kopie nodig van deze aangifte. Ik heb de betreffende instatie al het referentienummer geprobeerd te geven maar dit is niet genoeg.
*politie aangifte

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
in: Wetgeving
9.7K
ronron1212
4 jaar geleden
Wat voor aangifte?
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Sorry, politie aangifte
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Ik heb gekeken maar zie nergens een manier om mijn afschrift te downloaden / bekijken.
Ik zie alleen maar de mogelijkheid om mijn aangifte in te trekken of om mijn aangifte aan te vullen.

Antwoorden (1)

De kopie van je aangifte moet op Mijn Politie staan.
Mijn Politie:
https://www.politie.nl/mijnpolitie
U kunt hier volgen wat de politie met uw aangifte doet.
U vindt hier het afschrift van uw aangifte voor uw verzekeringsmaatschappij.
U kunt een vraag van de politie over uw aangifte beantwoorden.
U kunt een aanvulling insturen op de aangifte van uw keuze, als u iets bent vergeten.
Toegevoegd op 12 november 2019 15:58: tekst
SimonV