Het recht heb je wel,maar je je mag het niet altijd uiten,wil je niet bespot of zelfs in het gevang gegooid worden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
AWM
13 jaar geleden
Hier mag het gelukkig wel. +1
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je gaat wel flink tekeer met de genen van dat beestje Moolkeesje ;(
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die van jou lijken ook niet bepaald op een Feniks. Mag graag de genen een beetje maipu eh dingesen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zie het, die van mij zijn alleen wat aangebrand; het vuur stond een beetje te hoog ;)

Andere antwoorden (3)

Wat is het recht? Afspraken die door mensen worden gemaakt en waar we op dit moment en op deze plaats vinden dat iets zo behoort te zijn. Sommige landen denken hier nou eenmaal anders over hoe onterecht jij en ik dat ook zouden vinden. Er bestaat alleen een recht op een mening daar waar dit is afgesproken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat voor gevoel geeft het de ander. is de meest machthebbende degene die wil inkaseren of niet.
vaak merken we toch wel dat als er veel over gepraat wordt het een steeds makkelijker onderwerp wordt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Iedereen ter wereld heeft het recht om zijn/haar mening te geven. Helaas zijn er mensen (meestal regeringsleiders in corrupte landen) die zelf enorm machtig willen worden. Wanneer mensen hun mening geven die negatief is voor die leider, is dat een bedreiging voor de macht van die persoon. Dan wordt die persoon in de gevangenis gegooid of zelfs vermoord om er voor te zorgen dat zijn macht niet in gevaar komt.