Hoe kom ik er achter welke instanties mijn pensioenbijdragen hebben betaald?

ik heb in die jaren 1986 1987 1988 1989 in de diamant bedrijf gewerkt (van moppes diamond)en Gassan diamond in amsterdam.ik heb ook tussen 1993 en 1996 voor Van nelle Douwe eghberts via randstad buro.om mijn pensioen te regelen kan ik, niet achter komen bij welke instanties hebben mijn werkgevers mijn pensioen bijdragen betaald.ik heb kontact genomen met flex pensioenfonds en stippen pensioen fonds en deelnemerpensioen fonds en deelnemers pensioenfonds detail handel sommigen zijn opgericht in 1999 en anderen hebben gewoon mijn gegevens niet.
kan iemand er mee helpen

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Wetgeving

Antwoorden (1)

Je zou eens naar de site www.mijnpensioenoverzicht.nl kunnen gaan.

Van wie is Mijnpensioenoverzicht.nl?

"Mijnpensioenoverzicht.nl wordt verzorgd door de Stichting Pensioenregister (SPR). De SPR is een samenwerkingsverband tussen de Sociale Verzekeringsbank (SVB), de Pensioenfederatie en het Verbond van Verzekeraars."
Computoon