Ja, die krijgt hij terug. Maar dat gaat wel met een afbetalingsregelig.
Dus dat kan wel 100 jaar duren.
(Eigen ervaring, al gaat het over een beetje minder ;-)
5 jaar geleden
teusvh
5 jaar geleden
Maar of dat vanzelf gaat? M.i. moet je wel tijdig een claim indienen voor de zaak voor de rechter komt. En als het OM de zaak seponeert heb je helemaal een probleem. Dan zul je een civiele proceduremoeten starten, waarbij je kosten maakt ,en zonder garantie dat je ooit een cent zult zien.
Reddie
5 jaar geleden
Als je aangifte hebt gedaan word je op de hoogte gehouden van de voortgang.