Appartementen komplex met 13 appartementen onder een huisnummer en een brievenbus. Is het wettelijk?

Nou, ik woon in een appartementen komplex waarin er zijn nog meer, totaal 13 appartementen en de huurbaas verbouwt nog meer. We wonen nu ov. 26 mensen in het pand en onder dezelfde huisnummer staan ingeschreven. Dus we hebben maar een brievenbus.
Ik wil gewoon weten of dat mag? Bedankt voor de reacties

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Wetgeving
1.3K
ronron1212
5 jaar geleden
Je woont op een kamer?
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
In Duitsland is het normaal, daarom moet je daar altijd een naam vermelden... daar zijn dan 8 woningen en 1 portaal.
ronron1212
5 jaar geleden
AchterDeGranium dat is denk ik iets anders daar hebben de wel een huisnummer en een etage nummer. Net als in Nederland. De vraag gaat over iets anders.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
ronron1212 Nee, appartement
Erna55
5 jaar geleden
Vaak hebben de apartementen zelf dan ook een huisnummer.
Gebouw is Hoofdstraat 6 , de apartementen hebben achter het adres een toegevoegd nummer . bv. Hoofdstraat 6-1
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Nogmaals, we hebben slechts een brievenbus. Dat is de punt.
Volgens mij t huis bij de gemeente was niet opgesplitst.
De postbezorgers zeiden tegen mij dat ze een adres hebben zonder extra cijfers.
En wat ik helemaal raar vind is dat t huis heeft waarschijnijk een gasmeter,
stroommeter en watermeter. Ik vermoede de eigenaar fraudeert met de belasting enzo.

Antwoorden (1)

Wettelijk is het toegestaan.
Echter zult u problemen krijgen met de belastingdienst omtrent toeslagen etc, daar u voor de belastingdienst allen partners zijn.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
De huidige appartementencomplex toen een hele grote huis was waar de eigenaar
heeft appartementen gebouwd. Dus dit gebouw bij de gemeente zo bestaat als een huis.