Moet op de ponten bij A'dam centraal de motor uit vóór je aan boord bent of pas wanneer je aan boord?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Wetgeving
1.2K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
De motor van wat voor voertuig?
Een brommer kan je nog wel op de pont krijgen als de motor uit is. Maar met een auto word dat lastig.
ronron1212
6 jaar geleden
@Vics met een auto kan je niet op de pont bij amsterdam centraal

Antwoorden (1)

Op de die van het gvb staat:

De volgende regels gelden op de veerponten.
Je mag (brom)fietsen aan de hand meenemen (met motor uit). Zet ze op de aangewezen plek. GVB is niet aansprakelijk voor schade aan je (brom)fiets.
---
Dat lees ik als: motor uit voordat je je brommer aan de hand aan boord brengt