Mag je ' Mein Kampf' lezen?

Op sommige sites zeggen ze ja en sommige nee, maar wat is het nou?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Wetgeving
1.3K
TurfGraver
6 jaar geleden
Ja hoor. Als je behoefte hebt of nieuwsgierig bent wat er allemaal in deze zieke gedachtegoed staat mag dat.
Edraket
6 jaar geleden
Ik was ook nieuwsgierig heb geprobeerd dit boek te lezen.
Na 15 of 20 bladzijden ben ik gestopt.
Er is niet doorheen te komen.
Een waardeloos boek.
Bespaar je de moeite.

Antwoorden (1)

Ja, dat mag, alleen is de handel in en herdruk van het boek verboden. Maar als je een exemplaar hebt of kunt krijgen, mag je dat gerust lezen.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Antoni
6 jaar geleden
Online is het vast ook wel ergens te lezen.