Hoe lang heeft Boef rijverbod gekregen toen ontdekt is dat hij 300km per uur had gereden op de openbare weg?

En kan iemand daar ook levenslang rijverbod voor krijgen?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Wetgeving
1K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Hij had beter tegen een paal kunnen rijden. Misschien zou zijn verstand en manieren eens terug komen op die manier...
Reddie
6 jaar geleden
@Manonnetje33, iets wat er nooit geweest is kan niet TERUG komen.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Haha dat is waar..

Antwoorden (1)

Boef heeft nooit een rijverbod gekregen. Hij heeft de filmpjes namelijk zelf geplaatst en is hiervoor niet gepakt/berecht (volgens mij mag dit ook niet meer, maar dat weet ik niet zeker). Daarnaast is in het algemeen de maximale duur bij het met zulke snelheid te hard rijden van de inbeslagname van de rijbewijs 2 jaar en 4 jaar bij een recidive. Mocht iemand bijvoorbeeld een ongeluk hebben veroorzaakt, ligt deze straf hoger.