Je kunt op de DigiD site geen adreswijzigingen doorgeven. Dat kan alleen via de gemeente. Bij sommige gemeenten kun je dat wel digitaal doorgeven, waarbij je in moet loggen met behulp van je DigiD.

Toegevoegd na 58 minuten:
Als je je e-mailadres bij DigiD wilt wijzigen, log dan in via https://digid.nl/inloggen en klik op "E-mailadres wijzigen".
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Op DigiD kun je niet je woonadres of postadres wijzigen. Na inloggen kun je wel je emailadres wijzigen.
DigiD gebruikt alleen eenmalig je woonadres of postadres om de activeringscode te versturen als je een nieuwe DigiD aanvraagt.

Ga je verhuizen of heb je een ander postadres, geef dat dan door aan de gemeente waaronder je nieuwe adres valt. Je adres is gekoppeld aan je BSN en ook je DigiD is gekoppeld aan je BSN. Bij de overheid, lokaal en landelijk, en ook de Belastingdienst, is je nieuwe adres dan altijd bekend.
Inekez1