Mijn pakket is vermist. Wat moet ik nu?

Het is nou 2 weken geleden maar ik heb mijn bestellen, JBL box nog steeds niet binnen. Wat kan ik doen? zullen ze deze gewoon nogmaals sturen, of je geld teruggeve? Ik weet het niet. Baal er echt van heb er toch 120 voor betaald.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Wetgeving

Antwoorden (1)

Navraag doen bij het bedrijf waar je het product besteld hebt. Dat de levertijd lang is, betekent niet automatisch dat het pakket vermist is.
Computoon
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Had al moeten bezorg worden. Was op Amazon. Koste 120
TurfGraver
6 jaar geleden
En wat zegt de verzender?
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Dat ik keuze Heb, het geld terug of zelfde product. Heel netjes opgelost van ze!
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ik denk dat ze wel moeten want ze willen natuurlijk niet dat je teleurgesteld bent en dat je hun bedreig zwart maakt. Maar prima opgelost en krijg gewoon netjes het geld terug.
TurfGraver
6 jaar geleden
Dus nu een positief recentie plaatsen natuurlijk. ;)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Absoluut !