Hoelang mag je rijbewijs verlopen Zijn?

Ik heb gehoord dat als je je rijbewijs niet optijd vernieuwd, dat je dan alles over moet doen. Dus hoelang mag je rijbewijs verlopen Zijn zonder dat je alles opnieuw moet Halen?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Wetgeving
3.5K

Antwoorden (2)

Het is niet belangrijk hoe lang het rijbewijs is verlopen, tenzij je een rijbewijs hebt dat voor 1 juli 1985 is verlopen. In dat geval moet je opnieuw examen doen.

Je mag alleen niet rijden met een verlopen rijbewijs.
SimonV
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
+ en hierbij een voorbeeld dat info op het web niet per definitie de juiste info is..
http://www.rijbewijsinfo.nl/autorijbewijs/rijbewijs/Rijbewijs_Aanvragen
Dit maakt niks uit. Ik was mijn rijbewijs van mijn scooter 7/8 jaar kwijt. Deze heb ik afgelopen januari opnieuw aangevraagd en ook gekregen.

Je rijbewijs als als pas verloopt. Het examen dat je met succes heb afgeld zal nimmer verlopen.