hoeveel rechtszalen heeft de rechtbank rotterdam ?

hoeveel kamers heeft de rechtbank Rotterdam ? ik heb deze informatie nodig voor mijn verslag maatschappij. (politierechten)

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Wetgeving
anneliez
7 jaar geleden
Doe eens gek, en bel ze of mail ze. Er is vast wel ergens iemand daar die jouw vraag kan beantwoorden,

Antwoorden (1)

Indien je doelt op het feitelijke aantal zalen waar een zitting gehouden kan worden, dan is het antwoord 19.
Vraag je je af hoeveel verschillende kamers er mogelijk zijn voor een zitting (aantal rechters) is dit bij een politierechter altijd 1, want politierecht spreekt altijd alleen recht.

Toegevoegd na 26 seconden:
En daarnaast 15 enquetekamers*