Wie hebben voorang, de fbi of nsa cia als er een ongeval is en ze willen zich met de zaak bemoeien?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Wetgeving

Het beste antwoord

Geen van deze drie.
Niemand, we zijn in Nederland en hier geldt dat er door Nederlandse Politie , brandweer of welke organisatie dan ook eerst gekeken wordt.
Het is mogelijk dat er later hulp ingeroepen wordt , bijvoorbeeld aan Interpol , dat kan, maar ook een Amerikaanse hulp kan ingeroepen worden. Het is afhankelijk van wat er uit het eerste NEDERLANDSE onderzoek naar voren komt, geconstateerd en geconcludeerd wordt. Aan de hand daarvan wordt besloten of en wie er te hulp geroepen wordt.

Toegevoegd na 15 minuten:
Federal Bureau of Investigation (F.B.I.) is een Amerikaanse misdaadonderzoeksdienst
Central Intelligence Agency (C.I.A.) is de Amerikaanse buitenlandse inlichtingendienst.
National Security Agency (N.S.A.) is een Amerikaanse (geheime dienst) veiligheidsoriganisatie.

Toegevoegd na 21 minuten:
Als ZE te hulp geroepen zouden worden, zou het nooit de FBI kunnen zijn, deze dienst houdt zich bezig met .binnenlandse. aangelegenheden, let wel Amerikaanse dus.