Is het in mijn praktijk leeromgeving verplicht om ergens te kunnen zitten?

ik zit op een ROC waar ze al onze zit mogelijkheden hebben weg genomen in het praktijk lokaal. Maar is dat niet gewoon verplicht om een zit mogelijkheid in een praktijk lokaal te hebben. het gaat om een ruimte van minimaal 1500 vierkante meter (heel klein ingeschat!)

7 jaar geleden
in: Wetgeving

Antwoorden (1)

Het is niet verplicht om ergens te kunnen zitten in een leeromgeving. Het is echter wel aan te raden om een comfortabele zitplek te hebben om zo optimaal mogelijk te kunnen leren.
Bronnen:
2 maanden geleden