Wat kun je doen als een lokaal bedrijfje geregeld foldert ondanks een Nee/Ja-sticker bij de brievenbus?

Poet
7 jaar geleden
in: Wetgeving

Het beste antwoord

Als je, ondanks de Nee/Ja-sticker, toch ongeadresseerd reclamedrukwerk ontvangt, kun je daarover een klacht indienen bij de adverteerder of de verspreider van de folders. Zij zijn verplicht je klacht te onderzoeken en daarop binnen 4 weken te reageren.

Wanneer ze je klacht niet op tijd of naar tevredenheid afhandelen, kun je binnen 4 weken een klacht indienen bij de Stichting Reclame Code:
https://www.reclamecode.nl/consument/default.asp?paginaID=72&hID=2
Pieter2011