wat kost het om extra huisnr aan te vragen bij gemeente?

ik wil extra huisnr aanvragen bv A) voor een vrijliggend appartement met eigen voordeur en huishouden. het ligt achter mijn woning.
Dit nr is ter voorkoming van problemen van mijn toekomstige huurders met belasting en gemeente die het anders als samenwonend zien en registreren en daarom bv geen huursubside of uitkering toekennen

Weet jij het antwoord?

/2500

Kosten zijn afhankelijk van de gemeente. Ik heb op internet een gemeente gevonden die er niets voor vraagt maar ook een waar het eur 180.- kist. Hieronder nog wat meer info over de materie "huisnummers", van een willekeurige gemeente. "Meestal krijgt u een (huis)nummer van de gemeente. Zonder dat u het aan hoeft te vragen kent de gemeente dan een nummer toe aan een pand. Als u geen (huis)nummer heeft maar er wel een wil, kunt u zelf om een (huis)nummer vragen. Wanneer krijg ik automatisch een (huis)nummer? Als u een omgevingsvergunning voor uw pand heeft gekregen. In dat geval laat de gemeente u schriftelijk weten wat uw (huis)nummer is of (huis)nummers zijn. Als er sprake is van nieuwbouw van woningen of andere bouwwerken is hiervoor meestal een omgevingsvergunning nodig. Denk hierbij aan bouw van:     woningen     bedrijven     kantoren     winkels Andere voorbeelden van situaties waar u mogelijk een omgevingsvergunning voor nodig heeft:     verzelfstandiging van een onderdeel van een bestaand pand     een pand dat in het verleden illegaal gebouwd of verbouwd is (...) Wanneer vraag ik zelf een (huis)nummer aan? Als u geen omgevingsvergunning nodig heeft, maar wel een (huis)nummer of extra (huis)nummer wilt. Alleen een zelfstandig pand of object komt in aanmerking voor een (extra) huisnummer. Een woonruimte is zelfstandig als het voldoet aan onderstaande voorwaarden:     eigen (voor)deur     eigen brievenbus     eigen keuken, toilet en douche"

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100