Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe oud moet je zijn om een damper ( e-sigaret) te kunnen kopen en hoe duur?

zo'n elektrische sigaret zonder tabak. Weten jullie misschien ook welke winkel ik dit zou kunnen kopen?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Wetgeving
1.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Achttien.
Je koopt ze in abakszaken en sommige "van-alles-wat-winkels"en Internet.
Maar de elektrische sigaret is NADRUKKELIJK bestemd voor ROKERS en niet voor niet-rokers, en zéker niet voor jongeren. Je gaat toch ook geen nicotinekauwgom kopen ??

Toegevoegd na 33 seconden:
Ze zijn er inmiddels al onder de twintig euro trouwens.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ik heb meerdere keren gerookt en heb gehoord dat dempers gezonder zijn dus wou dat uitproberen. Dankje voor je antwoord
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Gezonder vind ik nog wel iets anders (en het suggereert vooral iets anders) dan "minder ongezond" - wat ze inderdaad zijn. Vooral als je zonde nicotine rookt. Maar zolang je nog spreekt over "meerdere keren" gerookt, ben je (dus) nog geen roker, en een e-sigaret voorkomt beslist NIET dat je dat wordt, dus gewoon niet aan beginnen.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Oh sorry zie je antwoord nu pas, maar ik ben inderdaad geen vaste roker. Ik rook nu ook niet en deed maand geleden (toen ik dit vroeg) nog wel heel soms. Mijn vrienden vertelden me dat ik het besten kon afbouwen en ik hoorden van de e- sigaretten en de nicotine die je zelf kon bepalen. Heeft mij hele erg geholpen.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ik heb er toen 1 gekregen van mijn vrienden met 6 mg nicotine en 1 met geen nicotine. Zelf vond ik het fijn om het zo af te bouwen en veel van mijn vrienden hebben dit ook geprobeerd. (met goed resultaat)
18 en je kan ze gewoon kopen bij de jumbo die van mij was 15 euro maar dan zit het smaakje er niet bij
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding