Mag ik mijn zoon zonder rijbewijs leren rijden op een scooter zodat we minder kosten maken met de rijlessen?

Ik wil mijn zoon leren rijden zodat we minder kosten maken bij de rijlessen.
Het is voor scooter als dat wat uitmaakt.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Wetgeving

Antwoorden (1)

Zolang hij niet op de openbare weg komt mag het.

Op de openbare weg mag het niet !
Ga het ook niet doen !!!: bij een ongeluk of andere schade is uw zoon niet verzekerd. En dat kan aardig in de papieren lopen...
Ozewiezewozewiezewallakristallix
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Het kan inderdaad prima zonder dat hij op de openbare weg gaat. Ik heb zelf wel op de openbare weg gereden. De politie hielt mij aan en heb een boete van €200 aan mijn kont hangen plus dat ik naar de rechter moest om te bepalen hoe hoog de boete moest zijn.