Kan een prins/prinses putjesschepper worden?

Of is die verplicht koning/koningin te worden?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wetgeving

Het beste antwoord

Ze kunnen alles worden wat ze willen net als jij en ik.
Om koning of koningin te worden is geen verplichting ze mogen gewoon nee zeggen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

alleen de kroonprins of kroonprinses wordt normaal koning of koningin.

Pas als die het niet wil zijn of als hem of haar wat overkomt komt de volgende in de rij aan de beurt.

Dus waarom zouden de anderen dan geen putjesschepper kunnen worden al lijkt het me niet erg waarschijnlijk
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dmv afstand van de troon te nemen kan dat in theorie. maar ik denk dat er aardig wat druk op je word gelegd als eerste de lijn bent en aangeeft geen zin erin te hebben om toch maar zin te maken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ze mogen gewoon alles worden wat ze willen. Als een kroonprins koning wil worden zal hij niet alles zo maar kunnen. Zelfs niet de vrouw die hij wil.