fout in contract, nu niet meer geldig?

Ik heb onlangs een soort kortingsservice afgesloten, maar bij nader inzien wilde ik deze toch opzeggen. Helaas was ik net te laat voor het geldige opzegtermijn en zou ik volgens het bedrijf aan de betaling moeten doen.

Echter kreeg ik later een mailtje dat ze de betaling niet kunnen afschrijven omdat ze mijn rekeningnummer verkeerd in het contract hebben opgeschreven.

is het contract nu niet meer geldig, omdat ze mijn rekening nummer verkeerd hebben en niet kunnen afschrijven?

Weet jij het antwoord?

/2500

Nee. Net zomin als je een abonnement kunt opzeggen door een automatische incasso te laten terugdraaien. Daar verandert de betalingsverplichting niet door. Je zit dus 'eraan vast' tot je volgens de regels van het bedrijf (mits niet in strijd met de wet) kunt opzeggen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100