Zijn alle supermarkten aangesloten bij het CBL?

Ik weet dat het misschien een rare vraag is, maar ik moet het even weten.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Wetgeving
1.4K

Het beste antwoord

Er zijn individiduele supermarktorganisaties maar als brancheorganisatie vertegenwoordigt het Centraal Bureau Levensmiddelenhandel alle supermarkten in Nederland. Alle Nederlandse supermarktorganisaties zijn bij het CBL aangesloten.

"Het CBL behartigt de collectieve belangen van de supermarktbranche en food service bedrijven. Bij het CBL zijn 26 bedrijven aangesloten.

Het CBL hecht veel waarde aan een goed werkende, concurrerende marktomgeving en beperkt haar taak tot het bewerkstelligen van gunstige randvoorwaarden voor de gehele branche en het verstrekken van informatie."

Hieronder een overzicht:
CBL-leden
Albert Heijn, Postbus 3000 1500 HA Zaandam www.ah.nl

Aldi, Postbus 147 4100 AC Culemborg www.aldi.nl

Bidvest Deli XL, Postbus 440 6710 BK Ede www.bidvestdelixl.nl

Boni Markten, Postbus 1093 3860 BB Nijkerk www.bonisupermarkt.nl

Boon Sliedrecht, Postbus 235 3360 AE Sliedrecht www.mcdsupermarkt.nl

C1000, Postbus 1000 3800 BA Amersfoort www.c1000.nl

Coop Supermarkten, Postbus 87 6880 AB Velp www.coopsupermarkten.nl

Deen Supermarkten, Postbus 139 1620 AC Hoorn www.deen.nl

Detailresult, Postbus 86 1940 AB Beverwijk www.detailresult.nl

EMTE Supermarkten, Postbus 47 5460 AA Veghel www.emte.nl

Hoogvliet Supermarkten, Postbus 434 2400 AK Alphen a/d Rijn www.hoogvliet.com

Jan Linders, Postbus 72 5854 ZG Bergen www.janlinders.nl

Jumbo Supermarkten, Postbus 8 5460 AA Veghel www.jumbosupermarkten.nl

De Kweker, Postbus 59345 1040 KH Amsterdam www.kweker.nl

Lekkerland, Postbus 128 5690 AC Son www.lekkerland.nl

Lidl Nederland, Postbus 198 1270 AD Huizen www.lidl.nl

Metro Nederland, Postbus 22579 1100 DB Amsterdam www.makro.nl

Nettorama, Postbus 182 4900 AD Oosterhout www.nettorama.nl

NS Stations Retailbedrijf, Postbus 4061, 3502 HB Utrecht www.retail.nsstations.nl

Plus Retail, Postbus 21 3730 AA De Bilt www.plusretail.nl

Poiesz Supermarkten, Edisonstraat 3 8606 JH Sneek www.poiesz-supermarkten.nl

Sligro, Postbus 47 5460 AA Veghel www.sligro.nl

Spar, Postbus 50 5140 AB Waalwijk www.spar.nl

Vakcentrum, Blekerijlaan 1 3447 GR Woerden www.vakcentrum.nl

Groothandel in Levensmiddelen Van Tol, Postbus 102 8430 AC Oosterwolde www.tolfood.com

Vomar Voordeelmarkt, Postbus 1100 1810 KC Alkmaar www.vomar.nl
Computoon