Ja dat mag, alleen moet je het wel aangeven en toestemming krijgen van de uwv en het onthoud je niet van de verplichting tot solliciteren!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Alleen als dat geen sollicitatie-activiteiten belemmert. Want het proberen betaald werk te krijgen heeft voorrang op vrijwilligerswerk. Gaat het om weekend- of avondklussen, dan is er sowieso geen bezwaar. Is het overdag op werkdagen, dan moet je het even overleggen met het UWV.
Amadea
9 jaar geleden
JA dat mag tenzij het uw sollicitatiplicht in de weg staat maar daartegen werkt het juist mee voor u omdat u laat zien dat u wel wil werken maar dat er op dat moment niks is en door vrijwillegers werk te doen wordt het zelfs toegejuicht .......................
En wie weet komt u met het vrijwillegerswerk wel iemand tegen die u juist in dienst wil nemen , je weet het nooit hoe de bal rolt !