de vloertegels laten los in een gerenoveerde douche,wie is verantwoordelijk ?

het betreft een gerenoveerde huurwoning(1,5 jaar geleden)woningbouw zegt dat het garantie van aannemer is ,aannemer zegt dat het buiten garantietermijn is, dus voor wie is de rekening; aannemer, bewoner of woningbouw

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Wetgeving
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Wie er verantwoordelijk is, moet de woningbouw uitzoeken, zij moeten dit (tenzij het jouw fout is) herstellen.
Rieneke1
9 jaar geleden
De WBV lijkt me, als opdrachtgever, aansprakelijk voor reparatie.
Lekker om dat op jouw bordje te schuiven!

Het beste antwoord

Je woning bouw is jou verhuurder die moet de actie ondernemer het zou jou een zorg zijn wie uiteindelijk verantwoordelijk is . Als jij je maar aan de regels toen hebt gehouden dus niet lopen op de vloer of de douche niet gebruiken. Dus stuur een brief of mail met foto naar de woningbouw en stel hun verantwoordelijk . Succes. Ja ik ga er van uit dat de woning bouw ook de opdracht gever is geweest . Ben je dat zelf ? Ja dan moet jij aan de slag met die zgn aan nemer .