Het kopen van een garage en het op jouw naam staan?

Hoe zit het met het kopen van een garage in Nederland.
Moet je deze ook op je naam zetten, en hoe gaat dit in zijn werk?

Ook wil ik graag weten hoe kun je dit eigendom kunt bewijzen naar andere mensen in je omgeving.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Wetgeving
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dus ik moet dus naar een notaris en die regelt de rest voor me?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Is dit zo officieel dat ook de oude eigenaar mee moet naar de notaris?
tinus1969
9 jaar geleden
De oude eigenaar hoeft niet tegelijk naar de notaris maar moet er wel tekenen.
De notaris controleert bv of de eigenaar wel de eigenaar is, en of hij de garage wel mag verkopen.
tinus1969
9 jaar geleden
Overigens; je bedoelt neem ik aan een gebouwtje waar je je auto parkeert, of bedoel je een bedrijf dat auto's repareert?

Antwoorden (1)

Het kopen van een garage gaat net als het kopen van een huis dus via een notarieel akte. dat is dan meteen het eigendoms bewijs.
ronron1212
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Heb voor mijn huis toch echt een hypotheek akte en een eigendomsakte beide notarieel
ronron1212
9 jaar geleden
Ja deaal wat bedoel je nu?