Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mag een ieder een pistoolholster (Zónder pistool) dragen?

Graag bronvermelding.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Wetgeving
2.8K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Zolang je niet de indruk wekt dat je een pistool hebt. (dus niet voor de lol naar je holstergrijpen (zoiets zie je vaker met overvallen met een klappertjespistool))

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

ja, dat mag. Is niet wet bij verboden namelijk. Is echter misschien wel een beetje vreemd, om met een holster rond te gaan lopen. waarom zou je dit willen?
(Lees meer...)
AlphaLimaSierra
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
misschien carnaval of verkleedpartijtje
Amadea
9 jaar geleden
Het lijkt mij eerder dat vraagsteller toch van plan is om iemand angst aan te jagen. Hopelijk beseft hij dat het nare gevolgen zou kunnen hebben...
HeerVoldemort
9 jaar geleden
Vraagsteller vraagt om een bron, maar die is er niet denk ik. Omdat het niet verboden is. Er zijn genoeg bronnen die verwijzen naar wat wel verboden is.
Poet
9 jaar geleden
Antwoord klopt helemaal. +
Ik heb nog even in APV's gekeken of er daar iets staat bijv over het intimideren of angst aanjagen van mensen. Ik dacht dat wellicht ook voorwerpen die daarvoor worden gebruikt ook verboden zouden zijn. Maar dat staat er niet Althans: niet in de APV van mijn gemeente.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding