Ik vind van wel.Zelfs al willen ze een bom maken,vind ik niet dat ze dat mogen verbieden.Waarom mogen andere landen wel van zulke vernietigingswapens hebben,en iran niet.Of het verstandig is,dat is weer een andere vraag.Dan is mijn antwoord duidelijk NEE.Ik zie iran ervoor aan,deze bommen dan ook in te zetten.Het is toch een fanatiek volkje daarin iran.En dan bedoel ik die idioten die daar aan de macht zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mee eens +

Andere antwoorden (8)

Elk land heeft 'het recht' om zijn energie op te wekken op de manier die het het land goed dunkt.
AWM
14 jaar geleden
als het echt voor opwekking van electriciteit is ja
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja,dat heeft het zeker.Tenminste als de rest van de wereld het ook als goed doel beschouwt,dwz niet om kernwapens te fabriceren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja dat recht heeft het. Veel oorlogen ontstaan omdat het ene land het andere land bepaalde techonologie verbiedt.
Heeft te maken met soevereiniteit. (zelfbeschikkingsrecht)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja dat recht hebben ze, en ze gebruiken het om mee te mogen praten met de groten der aarde... Ik geef ze helemaal gelijk... Ook Iran...

(Trouwens het komt door een Nederlander op de Universiteit van Eindhoven in de 80er jaren, dat Iran nu een atoombom kan maken: is toch een saillant detail)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Overbodige info.
Ja, hoewel ik liever zou zien dat ze zonne-energie zouden toepassen. Maar dat geldt wat mij betreft, overal.
Als kernenergie in verkeerde handen komt, kan dat het einde van de wereld betekenen. Maar de Iranese geleerden zullen toch niet denken dat er voor alle moslims 44 maagden in de hemel klaarstaan?
We moeten vertrouwen hebben. Ook in de westerse landen kan een dwaas opstaan.
Lees eens van Harry Mulisch ""De Knop"".
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Iran en goeie doelen dat gaat niet samen .
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja dat recht hebben zij.
Alleen veel landen geloven het niet, omdat er regelmatig
raketproeven worden gehouden, en die kunnen de
andere landen bereiken, en dat geeft een heel onveilig
gevoel.