Is de Belgische film Sexuele voorlichting uit 1991 legaal?

Ik zocht op voorlichtingsfilms, en kwam op http://www.imdb.com/title/tt1980239/
Maar ik vraag me af of deze (nog) wel legaal is? Er komen minderjarigen in voor, met veel bloot, en soms ook wel expliciete scenes.

Toegevoegd na 2 minuten:
En zoja, is deze wel geschikt voor kinderen? En vanaf welke leeftijd?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Wetgeving
21K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Welke leeftijd hebben de minderjarigen die naakt zijn? Als ze bijvoorbeeld 15 of 16 moeten voorstellen, kan het goed dat er gebruik is gemaakt van acteurs en actrices die 18 zijn maar er wat jonger uitzien. Maar als ze 10 moeten voorstellen, zal dat natuurlijk niet het geval zijn.

Het beste antwoord

Ik kende de film niet, maar uit de beschrijving valt op te maken dat je strafbaar bent als je de film in je bezit hebt. En te koop aanbieden kan ook helemaal niet natuurlijk. De wet is daar duidelijk in (altans wat Nederland betreft)
teusvh
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Is ook mijn eerste reactie.
Toch kan ik me bijna niet voorstellen dat er op imdb films/documentaires staan die illegaal zijn?