Nee, ik denk wel sociaal hygiene diploma
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
zolang het niet als "bedrijfsmatig" wordt aangemerkt door de tax, heb je geen enkel diploma nodig.

als je echter een website maakt, promotie doet, meer dan 12 uur per week hier aan gaat spenderen, geld er voor vraagt (dat neem ik aan), winst maakt, dan zal het wel snel bedrijfsmatig worden. Maar als jij 3 maaltijden in de maand rond brengt, dan is er niets aan het handje.

Nee, je kunt niet ergens op internet een lijstje vinden waarin staat hoeveel maaltijden je precies mag rondbrengen/ uren je erin mag stoppen / etc. Het gaat om de aannemelijkheid.