hoeveel strafrechtadvocaten zijn er in regio rotterdam?

moet dit weten voor een opdracht op school alleen kan het nergens op internet vinden.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Wetgeving
1.3K

Het beste antwoord

Op de website www.advocatenorde.nl vind je alle advocaten van Nederland. Op de website https://www.advocatenorde.nl/vind-uw-advocaat kan je advocaten en advocatenkantoren selecteren op rechtsgebied en op woonplaats. Daarmee zal je dus een antwoord op je vraag moeten kunnen vinden. Let wel op: bij het zoeken kan je kiezen voor zowel advocatenkantoren als individuele advocaten bij de zoekresultaten.

Met "Rotterdam" ingevuld bij Plaatsnaam of land, "Advocaat" aangevinkt bij Advocaat/Kantoor en als Rechtsgebied "strafrecht" vind ik er nu 79. Dat is dus volgens de site het aantal actieve individuele strafrechtadvocaten in de stad Rotterdam. Hoe groot jij "je" regio wil kiezen, moet je zelf bepalen door op de site https://www.advocatenorde.nl/vind-uw-advocaat een afstand in kilometers aan te geven vanaf een bepaalde postcode. De postcode van Rotterdam begint met 30.

Toegevoegd na 7 minuten:
Je zou bijvoorbeeld de postcode van het stadhuis van Rotterdam kunnen invullen. Dat is redelijk centraal in de stad. De postcode van het Rotterdamse stadhuis is 3011 AD.

Toegevoegd na 31 minuten:
Ik heb opnieuw een zoekactie gedaan via die site en kreeg toen de indruk dat het maximaal aantal zoekresultaten (altijd) 100 is. Daardoor kan het aantal waar jij nu naar op zoek bent, verkeerd worden weergegeven (namelijk als het echte aantal strafrechtadvocaten in de regio Rotterdam groter dan 100 is).

Misschien is het aan te raden om voor de zekerheid contact op te nemen met de Orde van Advocaten via de contactgegevens op de website. De Orde zal je aan de juiste gegevens kunnen helpen.

In ieder geval moet je via deze website aan het juiste antwoord kunnen komen.
Antoni
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
THANKS !!