Bouwbesluit 2012 ventilatie eisen kinderopvang, wat zijn de eisen?

Toegevoegd na 12 minuten:
Bestaande bouw

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Wetgeving
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
bestaande bouw of nieuwbouw.?

Antwoorden (1)

Er zijn veel verschillende eisen, o.a. m.b.t. de verschillende ruimten, maar ook op het gebied van de lucht kwaliteit en de hoeveelheid liters per persoon. Het is onmogelijk om dat hier allemaal neer te zetten.
Om hier toch iets van een antwoord neer te zetten: 3,44 liter per persoon is de vereiste capaciteit.
Om je op weg te helpen naar alle andere eisen m.b.t. hiertoe heb ik hier wat links naar het online bouwbesluit waar je één en ander eens rustig na kan lezen.

De aansturingstabel:
http://www.bouwbesluitonline.nl/Inhoud/docs/wet/bb2012/hfd3/afd3-6/par3-6-2/art3-37?tableid=docs/wet/bb2012/hfd3.html/afd3-6/par3-6-2

Bouwbesluittekst hoofdstuk 3.6.2:
http://www.bouwbesluitonline.nl/Inhoud/docs/wet/bb2012/hfd3/afd3-6/par3-6-2
Hier vind je ook de bijbehorende nota van toelichting.

Ik hoop dat je zin hebt in een avondje droge kost :-)