Nee. In Nederland is het voor iedereen verboden om drugs te hebben. Het wordt gedoogd dat iemand een paar gram bij zich heeft om thuis te gebruiken. Maar in het openbaar mag je geen drugs in je handen hebben, dus ook niet in een trein.
Amadea
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hoe zit het dan in Amsterdam, waar het gedoogd is om op straat joints te roken?
Amadea
10 jaar geleden
Dan zullen ze het daar wellicht ook gedogen dat het in een metro gedaan wordt. Maar in een NS-trein is het niet toegestaan.
AlphaLimaSierra
10 jaar geleden
In Amsterdam gelden dezelfde regels als in de rest van Nederland. Dus ook in Amsterdam is het verboden om op straat joint te roken. Wordt in principe ook niet gedoogd.