waar mag je een huis bouwen zonder vergunning?

zijn er nog landen zijn waar je gewoon een huis mag bouwen en er in gaan wonen zondar dat je daar een vergunning voor moet kopen of zonder het land waar je op bouwt te moeten kopen

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Wetgeving
3.3K

Antwoorden (1)

Antartica is een land dat van niemand is..en dus kan niemand jou op grond van een wet de bouw van een woning beletten. Vermoedelijk zul je daar als enige land ter wereld dus vrij kunnen bouwen.

Groet,

Ton