Hoe lang mag een winkel een klacht behandelen?

Heb in een speelgoed winkel een badstoeltje voor mijn zoontje gekocht.
Dit is te gebruiken vanaf 6 mnd tot 18 mnd,toen ging het klepje van de batterijen kapot,en ben er in juli mee terug gegaan naar de winkel(met aankoopbon).nu ben ik vorige week er heen geweest omdat ik na 3 maanden ng niks gehoord heb.was er nog niets over bekend ik moest maar afwachten tot volgende week!zeiden ze.inmiddels is mijn zoontje te groot voorhet badstoeltje.. Wat kan ik nu doen?dit mag toch niet zo lang duren?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Er zijn geen wettelijke regels, binnen welke tijd de klacht moet zijn afgehandeld, echter moet de winkelier dit wel zo snel mogelijk regelen. Controleer even in de link van consuwijzer of je nog recht kunt hebben op garantie en eventueel geld terug.

Bronnen:
http://www.consumentenbond.nl/campagnes/kl...
http://www.consuwijzer.nl/thema/garantie

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100