Hoe lang mag een winkel een klacht behandelen?

Heb in een speelgoed winkel een badstoeltje voor mijn zoontje gekocht.
Dit is te gebruiken vanaf 6 mnd tot 18 mnd,toen ging het klepje van de batterijen kapot,en ben er in juli mee terug gegaan naar de winkel(met aankoopbon).nu ben ik vorige week er heen geweest omdat ik na 3 maanden ng niks gehoord heb.was er nog niets over bekend ik moest maar afwachten tot volgende week!zeiden ze.inmiddels is mijn zoontje te groot voorhet badstoeltje.. Wat kan ik nu doen?dit mag toch niet zo lang duren?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Wetgeving
1.1K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik zou volgende week als het nog niet opgelost is vragen: En? wat spreken we af?
Dan kun je gelijk overeen komen wat een 'redelijk' termijn is en mocht het dan nog niet opgelost zijn dat je je geld terug wilt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Heb t badstoeltje gerapareerd terug gekregen,deze week terwijl ik er nu niets meer aan heb.mijn zoontje is er nu uit gegroeid!heeft 3 maanden geduurd due "reperatie" winkel heeft hier geen boodschap aan dat us mijn probleem word er gezegd , en zet tast op markplaats is toch niet te geloven ! Ga hier echt werk van maken! Ga t sowieso melden bij de consumentenbond. Wt betreft of ik nog garantie heb is onduidelijk ,weet niet waar ik zoiets terug kan vinden..

Het beste antwoord

Er zijn geen wettelijke regels, binnen welke tijd de klacht moet zijn afgehandeld, echter moet de winkelier dit wel zo snel mogelijk regelen. Controleer even in de link van consuwijzer of je nog recht kunt hebben op garantie en eventueel geld terug.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Lees even mijn vorige reactie .. Voor t vervolg.. groetjes