Mag je een forum (community) opzetten zonder ergens geregistreert te zijn? En mag je dan ook een donatie button erbij zetten? Bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wetgeving

Antwoorden (1)

Zonder registratie kan je niet een forum opzetten
ook niet als zeg maar standaard lid van een forum
het is altijd traceerbaar
en een donatie knop? ja dat kan maar ook daar ben je traceerbaar natuurlijk
of je kan misschien een knop overnemen van het goede doel zelf dan wordt er rechtstreeks gedoneerd zonder jouw tussenkomst wel zo betrouwbaar.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarschijnlijk bedoelt hij een donatieknop om zijn eigen potje mee te vullen, niet voor een goed doel.
capthavoc
12 jaar geleden
lol die wil ik ook wel een "make ME rich quick button"
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik vraag me af wat hij bedoelt met 'ergens geregistreerd zijn'... Ik heb het vage vermoeden dat dat wel eens niet een privacy-vraag zou kunnen zijn maar eerder iets in de zin van moet je je registreren bij een of andere organisatie of zo. Maar ik kan het mis hebben :)