Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

kan ik terug vorderen van een verhuurder in licht en geluid?

ik heb jaren licht en geluid gehuurt van een verhuurder.
echter als er een lampje stuk ging wilde hij dit niet vervangen we de lusten de huur incasseren maar niet de laste het repareren of beschikbaar stellen van lampjes dit moest ik maar zelf doen kan ik dit op een of andere manier van hem terug vorderen ?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Wetgeving
489

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Ligt eraan hoe je je afspraken gemaakt hebt en op papier gezet hebt
Maar bij lange termijn verhuur in licht en geluid is het vrij standaard dat de huurder voor reserve lampen zorgt
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dan zou de verhuurder volgens mij voor reserve lampen moeten zorgen maar blijft een lastig verhaal
Als dergelijke zaken defect gaan in de periode dat jij het huurt is het niet meer dan logies dat jij deze zelf of laat repareren,
als bij aanvang huur deze zaken defect zijn en je dit ook aannemelijk kan maken komen deze kosten voor verhuurder.
Maar ook wat deaal al zei omdat je zaken voor een langere periode huurt is het niet meer dan logies dat je defecte zaken binnen de huur periode zelf moet betalen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding