Als je op vakantie een 2 kamer appartement boekt, mag je dan verwachten dat de 2 kamers van elkaar afgesloten zijn?

Omdat partner snurkt 2 kamer appartement geboekt, maar zat geen tussendeur in. Er waren dus wel 2 aparte kamers, maar niet afgesloten van elkaar door een deur. Toch nog last gehad van het gesnurk. Sta ik in mijn recht als ik dit niet accepteer?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Wetgeving

Het beste antwoord

Als een keuken geen deur heeft wordt het een open keuken genoemd. Anders heet het gewoon een keuken. Het is normaal dat kamers deuren hebben. Het had dus vermeld moeten worden. Ook is het zo dat als twee niet-partners een appartement boeken ze de kamers moeten kunnen afsluiten vanwege privacy, omkleden etc.
Je staat dus in je recht als je hierover klaagt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zou ik ook denken. Anders is het ook geen 2-kamerappartemment. Tenzij het dan slaap- en woonkamer is (= 2 kamers)