Iemand dient een aanklacht tegen je in die volledig verzonnen is!!! en je wordt toch veroordeelt tot 80 uur taakstraf kan je dan je pas toch behouden?

Toegevoegd na 55 seconden:
gaat over een zgn. mishandeling

Toegevoegd na 1 minuut:
beveiligingspas

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Wetgeving
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Geen bewijs en toch veroordeling?
Zit die pas vast aan een VOG?

Antwoorden (1)

Als er geen enkel bewijs is en dat is er bij een verzonnen beschuldiging niet, zal er normaliter altijd vrijspraak volgen.
Maar bewijs of geen bewijs, je passen worden niet afgenomen, dus die mag je houden.